Fijne, professionele voetverzorging, die met aandacht uitgevoerd wordt.
Mirjam•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een prachtige locatie, dat was al een uitje op zich. Andrea nam de tijd voor me en we hadden een fijn gesprek.
Miriam•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Andrea heeft me alles uitgelegd, omdat het mijn eerste behandeling was. Ik heb een hele fijne behandeling gehad en kom zeker terug.
Jolanda •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heel vriendelijke, aimabele mevrouw met goede kennis van pedicure!
Ik ben zeer tevreden over haar kennis en gewoon als mens.
Armindo•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Onderzettend fijn geholpen. Je zegt precies wat je doet en waarom. Ervaar ik als prettig. Daarnaast straalt de salon heel veel rust en warmte uit. Bedankt voor de fijne tijd