De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
160 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Het was heerlijk, ik voelde me verwend en ging ontspannen naar huis
Was goed en heerlijk ontspannend. Ik ging met mooie gelakte nagels weer naar huis 🙂‍↔️
Mijn voeten zijn geweldig behandeld. Omdat ik 3 dagen ga wandelen is dit de perfecte voorbereiding. Het was heerlijk. Bedankt Andrea
Heerlijk relaxed, goede uitleg. Ga er zeker weer naar toe.
Andrea zit op een prachtige locatie. Mooie ruimte waar je echt even kunt ontspannen. Andrea legt uit wat ze doet en waarom ze dat doet. Hele fijne ervaring.