Het was heerlijk, ik voelde me verwend en ging ontspannen naar huis
katri•about 2 years ago
Verified review
Was goed en heerlijk ontspannend. Ik ging met mooie gelakte nagels weer naar huis 🙂↔️
Corrie•about 2 years ago
Verified review
Mijn voeten zijn geweldig behandeld. Omdat ik 3 dagen ga wandelen is dit de perfecte voorbereiding. Het was heerlijk. Bedankt Andrea
Ineke mam•about 2 years ago
Verified review
Heerlijk relaxed, goede uitleg. Ga er zeker weer naar toe.
Anja•about 2 years ago
Verified review
Andrea zit op een prachtige locatie. Mooie ruimte waar je echt even kunt ontspannen. Andrea legt uit wat ze doet en waarom ze dat doet. Hele fijne ervaring.