Andrea stelt je snel op je gemak en voor iemand die het verschrikkelijk vindt dat iemand aan haar voeten zit een verademing, ook legt ze goed uit wat ze gaat doen en hoe.
Claudia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel lekker, bedankt!
Peter•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Andrea is zeer deskundig en bovendien een leuk persoon.