Mevrouw vroeg of ze mijn wenkbrauwen ook mocht harsen. Dit heeft na afloop erge irritatie en pukkeltjes veroorzaakt, terwijl ik normaal nooit irritatie heb. Ook moest ik bijbetalen na afloop. De wenkbrauwen zijn heel licht geverfd, terwijl ik daar juist voor kwam. Al met al vind ik 40 euro veel geld voor het resultaat.
Treatment by Desi•Eyebrow & Eyelash Tinting
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zeer accuraat
Pedicure
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Een bezoek en behandeling bij "By Derma"is altijd prima en prettig.
Treatment by Desi•Face Waxing
Madeleine de Vries•over 3 years ago
Verified review
Het is altijd weer een verwen moment.
Kijk er altijd weer naar uit!