Mevrouw vroeg of ze mijn wenkbrauwen ook mocht harsen. Dit heeft na afloop erge irritatie en pukkeltjes veroorzaakt, terwijl ik normaal nooit irritatie heb. Ook moest ik bijbetalen na afloop. De wenkbrauwen zijn heel licht geverfd, terwijl ik daar juist voor kwam. Al met al vind ik 40 euro veel geld voor het resultaat.
Behandeling door Desi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer accuraat
Pedicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een bezoek en behandeling bij "By Derma"is altijd prima en prettig.
Behandeling door Desi•Vrouwen harsen - gezicht
Madeleine de Vries•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd weer een verwen moment.
Kijk er altijd weer naar uit!