Plezierige salon, niet te grootschalig. Wasabi is echt een zeer deskundige, aardige en zorgzame pedicure. Ik rijd er graag 30-45 min voor om door haar geholpen te worden.
Behandeling door Wasana•Pedicure
Aveline•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was mijn eerste keer in deze salon en ik kom zeker terug. Heel mooie gellak wat met veel detail is gezet! Heel blij
Behandeling door Olha•Gellak manicure
Esmee•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk en een lekkere cappuccino tijdens het wachten. Mijn nagels zien er super mooi uit 😀