Plezierige salon, niet te grootschalig. Wasabi is echt een zeer deskundige, aardige en zorgzame pedicure. Ik rijd er graag 30-45 min voor om door haar geholpen te worden.
Treatment by Wasana•Pedicure
Aveline•over 3 years ago
Verified review
Was mijn eerste keer in deze salon en ik kom zeker terug. Heel mooie gellak wat met veel detail is gezet! Heel blij
Treatment by Olha•Gel Nails Manicure
Esmee•over 3 years ago
Verified review
Zeer vriendelijk en een lekkere cappuccino tijdens het wachten. Mijn nagels zien er super mooi uit 😀