Ik vind het gezellig ze zijn heel aardig Alleen ik kan geen Engels dat vi d ik balen maar je kan alles aan ze vragen
Treatment by Olha•Manicure
Michelle•over 3 years ago
Verified review
Beter en proffesioneler kun je het nergens krijgen! Je gaat ontspannen en goed verzorgd naar huis!!
Treatment by Desi•Facials - Micro Needling
Beatrix•over 3 years ago
Verified review
Heel gezellige en professionele salon , gemoedelijk en beleefd ! Werken perfect en altijd positieve sfeer , verstaan hun vakgebied en hygiëne en omgang met de klanten , ik wens ze heel veel klanten en lang bestaan !
Treatment by Olha•Nail Refill
Petra•over 3 years ago
Verified review
Ik ben hier vaker geweest.
Vond het schoon en werd goed verzorgd.
Ik vond het alleen jammer, dat als je boekt voor 60 minuten, je na 50 minuten al buiten staat.