Ik vind het gezellig ze zijn heel aardig Alleen ik kan geen Engels dat vi d ik balen maar je kan alles aan ze vragen
Behandeling door Olha•Manicure
Michelle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beter en proffesioneler kun je het nergens krijgen! Je gaat ontspannen en goed verzorgd naar huis!!
Behandeling door Desi•Micro Needling
Beatrix•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel gezellige en professionele salon , gemoedelijk en beleefd ! Werken perfect en altijd positieve sfeer , verstaan hun vakgebied en hygiëne en omgang met de klanten , ik wens ze heel veel klanten en lang bestaan !
Behandeling door Olha•Kunstnagels opvullen
Petra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben hier vaker geweest.
Vond het schoon en werd goed verzorgd.
Ik vond het alleen jammer, dat als je boekt voor 60 minuten, je na 50 minuten al buiten staat.