Mij bikinilijn en oksels laten laseren.
Super blij met het resulaat!
En vriendelijk personeel😁
Behandeling door Adriana•Laserontharen
lissa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super tevreden! Ik kon maar geen salon vinden die zich kon houden aan mijn wensen. Desi heeft echt naar mij geluisterd en heeft mijn natuurlijke vorm aangehouden. Ook heb ik de juiste tips meegekregen om uiteindelijk mijn volle wenkbrauwen terug te krijgen. Ik heb mijn volgende afspraken meteen gemaakt! Bedankt Team ByDerma
Behandeling door Desi•Wenkbrauwen harsen
Chanel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Meer dan top zoals altijd!
Behandeling door Fatima•Kunstnagels opvullen
Chanel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze week de laatste algenpeeling gehad, van een kuur van drie gedurende drie weken en ik ben super tevreden. Desi is zeer professioneel en vakkundig. Vooraf informeert ze wat de behandeling inhoud en wat je kan verwachten. Na de behandeling ontvang je advies voor producten voor thuisgebruik. Het resultaat is adembenemend! De salon is hygiënisch, de sfeer is gezellig en het personeel klantgericht. Ik zou iedereen Byderma aanbevelen!
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen