Goede kwaliteit en een fijne behandeling. Je merkt dat ze verstand van zaken hebben, je krijgt veel achtergrondinformatie.
Mijn voeten voelen weer top aan!
Anonymous•almost 11 years ago
Verified review
Prettige sfeer, geen opdringerige bijverkool en er werd echt uitgebreid aandacht en advies gegeven. Top!
Anonymous•almost 11 years ago
Verified review
Gewoon goed!!
Anita•almost 11 years ago
Verified review
Deskundig salon, prettige omgeving (uitzicht op groen), goed advies gekregen en een prettige behandeling.