Pedicure behandeling geboekt voor een zondagochtend, prettige ontvangst en in een professionele omgeving een fijne en goede behandeling gehad. Welke zondermeer voor herhaling vatbaar is, evenals de écht ontspannende voetenmassage!
Anonymous•about 11 years ago
Verified review
Caroline•about 11 years ago
Verified review
Door dubbel boeking behandeling niet gehad. Ook voorwaarden worden achteraf gewijzigd naar zin en padje behandelaar.Dus voor niets helemaal afgereisd naar haar. aan excuses heb je dan weinig!
Anonymous•about 11 years ago
Verified review
Het was allemaal heel netjes en ik ben goed geholpen.