De Salon ziet er patent en schoon uit. een prima setting! Mevr. Dollee heeft mijn voeten heel goed gedaan.Ze is heel hygienisch en voeten worden daarom met alcohol ontsmet.Heel aardige, vakkundige mevrouw die je op je gemak stelt. ik kom daarom zeker terug.
Anonymous•about 11 years ago
Verified review
Deskundige gezichtsbehandeling in een prettige sfeer!
Marja•about 11 years ago
Verified review
een zeer fijne ervaring
en goede resultaten
Anonymous•over 11 years ago
Verified review
Zeer deskundige professionele pedicure. Uitmuntend!
Johanna•over 11 years ago
Verified review
Ontzettend fijn geholpen. De zaak ziet er mooi en schoon uit, Ik ben een tevrede klant en kom zeker terug.