De Salon ziet er patent en schoon uit. een prima setting! Mevr. Dollee heeft mijn voeten heel goed gedaan.Ze is heel hygienisch en voeten worden daarom met alcohol ontsmet.Heel aardige, vakkundige mevrouw die je op je gemak stelt. ik kom daarom zeker terug.
Anoniem•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundige gezichtsbehandeling in een prettige sfeer!
Marja•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
een zeer fijne ervaring
en goede resultaten
Anoniem•meer dan 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer deskundige professionele pedicure. Uitmuntend!
Johanna•meer dan 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijn geholpen. De zaak ziet er mooi en schoon uit, Ik ben een tevrede klant en kom zeker terug.