Goede kwaliteit en een fijne behandeling. Je merkt dat ze verstand van zaken hebben, je krijgt veel achtergrondinformatie.
Mijn voeten voelen weer top aan!
Anoniem•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer, geen opdringerige bijverkool en er werd echt uitgebreid aandacht en advies gegeven. Top!
Anoniem•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed!!
Anita•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundig salon, prettige omgeving (uitzicht op groen), goed advies gekregen en een prettige behandeling.