Pedicure behandeling geboekt voor een zondagochtend, prettige ontvangst en in een professionele omgeving een fijne en goede behandeling gehad. Welke zondermeer voor herhaling vatbaar is, evenals de écht ontspannende voetenmassage!
Anoniem•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Caroline•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Door dubbel boeking behandeling niet gehad. Ook voorwaarden worden achteraf gewijzigd naar zin en padje behandelaar.Dus voor niets helemaal afgereisd naar haar. aan excuses heb je dan weinig!
Anoniem•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was allemaal heel netjes en ik ben goed geholpen.