Ik ben heel erg tevreden met het resultaat van m’n 1e gezichtsbehandeling! En heb meteen een nieuwe afspraak ingepland.
Yasmine•over 1 year ago
Verified review
Ik ben zo blij met Ellen, ik kom helemaal vanuit Lisse naar Oud Beijerland. Ze heeft fijne behandelingen en mooie producten, en wat ik echt heel erg waardeer is dat ze echt op onderzoek uitgaat of ik iets wel of niet mag gebruiken( huidlupus).
Naast dat ze heel goed is in haar werk is ze een schat van een meid!!!
Ermenie•over 1 year ago
Verified review
Heerlijke PMX behandeling gehad, En het resultaat is na verwachting heel erg mooi.
Patricia •over 1 year ago
Verified review
Hele fijne behandeling, je wordt goed geholpen en er wordt goed advies gegeven waar resultaten uit ontstaan. Heel klantvriendelijk en altijd erg gezellig!