Ik ben heel erg tevreden met het resultaat van m’n 1e gezichtsbehandeling! En heb meteen een nieuwe afspraak ingepland.
Yasmine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo blij met Ellen, ik kom helemaal vanuit Lisse naar Oud Beijerland. Ze heeft fijne behandelingen en mooie producten, en wat ik echt heel erg waardeer is dat ze echt op onderzoek uitgaat of ik iets wel of niet mag gebruiken( huidlupus).
Naast dat ze heel goed is in haar werk is ze een schat van een meid!!!
Ermenie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke PMX behandeling gehad, En het resultaat is na verwachting heel erg mooi.
Patricia •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling, je wordt goed geholpen en er wordt goed advies gegeven waar resultaten uit ontstaan. Heel klantvriendelijk en altijd erg gezellig!