Super super blij met de blonde kleur van mijn haar, echt heel mooi en secuur gedaan door Jeroen! Kom zeker nog een keer terug. Bedankt :)
Styled by Jeroen•Ladies' Half Head Highlights
Minke•over 5 years ago
Verified review
Super fijne kapper!
Styled by Jeroen•
Ladies' HaircutsShow all…
Sylvi•over 5 years ago
Verified review
Leuke sfeer maar vooral heel goede knipbeurt erg blij.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Maria•over 5 years ago
Verified review
Helemaal happy! I'll be back.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Lieke•over 5 years ago
Verified review
Fijne zaak en ze werken heel nauwkeurig en luisteren naar wat je wilt. Daarnaast krijg je ook nog goeie koffie; er wordt goed voor je gezorgd en de sfeer is ontspannen en relaxed.