Hele fijne gastvrije sfeer, goede koffie en erg professioneel. Top Kappert
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Roos•over 5 years ago
Verified review
Top!!!!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Altijd een feest om door Jeroen geknipt te worden!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Marlies•over 5 years ago
Verified review
Jeroen heeft mijn haar weer prachtig geverfd. Ik heb qua tint blond de keuze aan hem toevertrouwd, en ik heb hier absoluut geen spijt van. Een grote aanrader voor een Balayage behandeling en knipbeurt.