Hele fijne gastvrije sfeer, goede koffie en erg professioneel. Top Kappert
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Roos•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!!!!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een feest om door Jeroen geknipt te worden!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Marlies•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeroen heeft mijn haar weer prachtig geverfd. Ik heb qua tint blond de keuze aan hem toevertrouwd, en ik heb hier absoluut geen spijt van. Een grote aanrader voor een Balayage behandeling en knipbeurt.