Super super blij met de blonde kleur van mijn haar, echt heel mooi en secuur gedaan door Jeroen! Kom zeker nog een keer terug. Bedankt :)
Styling door Jeroen•Highlights - half hoofd
Minke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne kapper!
Styling door Jeroen•
Vrouwen knippenToon alles…
Sylvi•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke sfeer maar vooral heel goede knipbeurt erg blij.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Maria•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal happy! I'll be back.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Lieke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne zaak en ze werken heel nauwkeurig en luisteren naar wat je wilt. Daarnaast krijg je ook nog goeie koffie; er wordt goed voor je gezorgd en de sfeer is ontspannen en relaxed.