Weer een mooie coup, ik kom er opnieuw tevreden vandaan!!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Stella•about 4 years ago
Verified review
Eindelijk een relaxter kapper zonder de behoefte je allemaal dure behandelingen te verkopen. Fijne sfeer, geen poeha en bovenal weer mooi haar. Erg tevreden!