Werd vriendelijk ontvangen, kreeg een heerlijk kopje koffie. Moest even wachten omdat ik te vroeg was, maar er is een prima leestafel en je zit er gezellig. Knipbeurt was alles wat ik ervan verwachtte en meer. Jeroen denkt goed mee en geeft tips. Kortom super tevreden over het eindresultaat en voor een prima prijs.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Nelleke•over 4 years ago
Verified review
Een hele gezellige salon met vakkundige en attente, vriendelijke kap(st)ers. Altijd ook leuk om daar weer te zijn en met een vlotte coupe weer weg te gaan!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anne-Marie•over 4 years ago
Verified review
Best hairdresser in town!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Het was weer top!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Eliane•over 4 years ago
Verified review
Het vinden van een goede kapper is niet makkelijk. Na een aantal mislukte kapsels ben ik terechtgekomen bij Jeroen. En nu ben ik daar met veel plezier elke twee weken te vinden. Een echte aanrader!!