Werd vriendelijk ontvangen, kreeg een heerlijk kopje koffie. Moest even wachten omdat ik te vroeg was, maar er is een prima leestafel en je zit er gezellig. Knipbeurt was alles wat ik ervan verwachtte en meer. Jeroen denkt goed mee en geeft tips. Kortom super tevreden over het eindresultaat en voor een prima prijs.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Nelleke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele gezellige salon met vakkundige en attente, vriendelijke kap(st)ers. Altijd ook leuk om daar weer te zijn en met een vlotte coupe weer weg te gaan!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Anne-Marie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Best hairdresser in town!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer top!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Eliane•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het vinden van een goede kapper is niet makkelijk. Na een aantal mislukte kapsels ben ik terechtgekomen bij Jeroen. En nu ben ik daar met veel plezier elke twee weken te vinden. Een echte aanrader!!