Super behandeling gehad! Hij luistert goed & geeft meerdere opties voor een nieuw kapsel. 😁
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Amy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Jeroen mijn haar laten knippen op aanraden van een vriendin. Ik ben blij met het resultaat, subtiele aanpassing en weer een mooi verzorgd kapsel.