Weer een mooie coup, ik kom er opnieuw tevreden vandaan!!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Stella•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk een relaxter kapper zonder de behoefte je allemaal dure behandelingen te verkopen. Fijne sfeer, geen poeha en bovenal weer mooi haar. Erg tevreden!