Jeroen is een hele goede kapper en levert altijd fantastisch werk af, en dat allemaal met een gezellige sfeer in het pand. Ik kom hier inmiddels al jaren omdat de ervaring altijd zo goed is, en kan het iedereen aanbevelen. Ook nu weer hele mooie high lights gehad waar ik de hele zomer van kan gaan genieten.
Styling door Jeroen•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Janneke•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was niet tevreden met mijn kapsel, dus op naar Jeroen. Hij weet wat goed bij je past. Echt superblij met het eindresultaat. Lekker pittig kapsel. Ga zeker weer terug naar Jeroen.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Neeltje•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was niet zo gelukkig met mijn keuze maar hij kon mij geruststellen en het kimt goed! Altijd relaxed, kijkt en denkt goed mee en is realistisch! 👌👌👌
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Floor•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeroen is een vriendelijke kapper(t) en denkt goed met je mee. Tevreden over het knippen en verven en al meerdere malen geweest. Gezellige en schone salon.