Zorgvuldig en perfectionistisch wenkbrauwen geëpileerd en wimpers geverfd. Bij wenkbrauwen werd goed gevraagd hoe ik het wil. En wimpers verven prikte bijna niet. Dat heb ik weleens anders meegemaakt. Heel fijn & zorgzaam. 🥰
Eyebrow & Eyelash Tinting
Door•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
Jullie waren de beste!!
Super lief, ik viel in slaap. Recommend
Rawan•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
Heel fijne zaak , ik ben helemaal blij.Top
Sarah•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
……………………………………………………………………………………………………..
Eyebrow & Eyelash Tinting
Lidia•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
Elke keer als ik bij Sandy ben is het weer thuis komen
Ook vandaag voelde ik mij helemaal thuis ik ben na de behandeling in slaap gevallen en Sandy ging verder mer een volgende klant.
en wat een verwennerij Sandy
Heel Lief hartelijk dank