Zorgvuldig en perfectionistisch wenkbrauwen geëpileerd en wimpers geverfd. Bij wenkbrauwen werd goed gevraagd hoe ik het wil. En wimpers verven prikte bijna niet. Dat heb ik weleens anders meegemaakt. Heel fijn & zorgzaam. 🥰
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Door•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Jullie waren de beste!!
Super lief, ik viel in slaap. Recommend
Rawan•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel fijne zaak , ik ben helemaal blij.Top
Sarah•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
……………………………………………………………………………………………………..
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lidia•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Elke keer als ik bij Sandy ben is het weer thuis komen
Ook vandaag voelde ik mij helemaal thuis ik ben na de behandeling in slaap gevallen en Sandy ging verder mer een volgende klant.
en wat een verwennerij Sandy
Heel Lief hartelijk dank