Inmiddels ben ik alweer 3 jaar geleden verhuisd naar Vaassen (Gelderland). Dit was weer de eerste keer sindsdien bij Sandy. Voelde als thuis komen. Hartelijk en warm. De behandeling was weer fantastisch. Nergens anders deze ervaring.
Muriel•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is altijd fijn om te komen door het hartelijke welkom.
Sandy regelt het goed en snel wie welke klant faat doen.
Ik houd van variatie en ben geholpen door een rustig in mijn ogen jong iemand.
Fijn die aandacht en het mooie resultaat van gezichtshuid en wenkbrauwen.
Renske Schut
Renske•12 maanden geleden
Geverifieerde review
I received amazing service from Sahar, my skin never felt better!
Saghar•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom graag naar Experience, alle medewerkers zijn vriendelijk, en elke behandeling ben ik heel tevreden mee.
Denise•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne ontspannen behandeling. Voor herhaling vatbaar