Wat heb ik genoten, en wat is het zichtbaar. Wat ben ik toch blij met je Sheila.
Lida•almost 6 years ago
Verified review
heel hartelijk.
N•almost 6 years ago
Verified review
Super fijne behandeling gehad bij Sheila! Ze neemt echt de tijd voor je, met fijne producten. Als ik klaar ben met de behandeling bij Sheila voel ik mij net herboren met een stralende huid.
Rafhana•almost 6 years ago
Verified review
Heerlijke behandeling gehad, even weg geweest maar toch weer terug gekomen..ik ga zeker vaker terug komen.
Chantal•almost 6 years ago
Verified review
Ik vind het fijn dat je me verlost van overtollige beharing.