Na een maand geen behandeling te hebben gehad nu weer een super gezichtsbehandeling met een peeling. Dankjewel Sheila voor weer een verwen ochtend.
Marjolein
Marjolein •almost 6 years ago
Verified review
Sheila het was weer heerlijk, dank je wel !
Sandra•almost 6 years ago
Verified review
Wat voel je je toch heerlijk na een behandeling bij Sheila. Ik zie het als een 6-wekelijkse onderhoudsbeurt voor het gezicht. Zo blijf ik er jong uitzien!
Brenda•almost 6 years ago
Verified review
Het was weer heerlijk.
De needling heeft mijn huid echt een opkikker gegeven. En in heb zo genoten van mijn nekmassage. Thx sheila🙏🏾💕
Annemieke•almost 6 years ago
Verified review
Heerlijke behandeling, fijne sfeer en mijn huid straalt als nooit tevoren! 100% aanrader en ik kom zeker terug.