Na een maand geen behandeling te hebben gehad nu weer een super gezichtsbehandeling met een peeling. Dankjewel Sheila voor weer een verwen ochtend.
Marjolein
Marjolein •bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sheila het was weer heerlijk, dank je wel !
Sandra•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat voel je je toch heerlijk na een behandeling bij Sheila. Ik zie het als een 6-wekelijkse onderhoudsbeurt voor het gezicht. Zo blijf ik er jong uitzien!
Brenda•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk.
De needling heeft mijn huid echt een opkikker gegeven. En in heb zo genoten van mijn nekmassage. Thx sheila🙏🏾💕
Annemieke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling, fijne sfeer en mijn huid straalt als nooit tevoren! 100% aanrader en ik kom zeker terug.