Zoals gevend van face & Body een super heerlijke bindweefsel behandeling gehad, heerlijk relaxen en nog goed voor je huid uit. Super!!
Elena•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk én gezellig! Dankjewel Sheila 🙏
Eline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat heerlijk weer, ik heb genoten en mijn huid was er weer aan toe. Geweldig hoe mijn huid weer aanvoelt, raad het iedereen aan, laat je verwennen.Lida van der Hoorn.
Lida•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond de behandeling heel prettig. De reiniging werd rustig en duidelijk gedaan, zonder dat het pijn deed. Bij vertrek had ik echt het gevoel dat mijn huid goed behandeld was en ook dat de behandeling nog aan het doorwerken was. Ik kreeg positieve reacties op hoe mijn huid er uit zag direct na de behandeling. Erg fijn allemaal!
Jose •bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een feestje !! En het soepje als afsluiting maakte het helemaal compleet :-)