Wat heb ik genoten, en wat is het zichtbaar. Wat ben ik toch blij met je Sheila.
Lida•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
heel hartelijk.
N•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad bij Sheila! Ze neemt echt de tijd voor je, met fijne producten. Als ik klaar ben met de behandeling bij Sheila voel ik mij net herboren met een stralende huid.
Rafhana•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad, even weg geweest maar toch weer terug gekomen..ik ga zeker vaker terug komen.
Chantal•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het fijn dat je me verlost van overtollige beharing.