Voor het eerst bij Firozeh geweest. Zij is heel vriendelijk en deskundig. Omdat ik weinig blonde wenkbrouwhaartjes heb, adviseerde zij henna. Zelf vond ze na afloop dat de kleur nog iets donkerder had gekund. Ze bood aan dat ik enkele dagen thuis zou kijken en als ik bij nader inzien toch liever nog iets donkerder wil, mag ik terugkomen en zal zij het gratis overdoen. Dat vind ik prima service! Ook een eerlijke prijs en een prettige salon.