Hele fijne pedicure gehad! Schone, prettige salon en Firozeh is erg vriendelijk
Treatment by Firozeh•Pedicure
Barbara•about 5 years ago
Verified review
Wenkbrauwen zijn weer fantastisch! Pedicure was ook goed gedaan en lekker, enkel vond ik achteraf m'n nagels net iets tekort maar die groeien wel weer ;-)
Treatment by Hoezan•
PedicureShow all…
Michelle•about 5 years ago
Verified review
wenkbrauwen zijn prachtig geworden!
Treatment by Hoezan•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Laura•about 5 years ago
Verified review
Goede, rustige en professionele behandeling. Goed resultaat.
Treatment by Hoezan•Eyebrow Threading
Richie•about 5 years ago
Verified review
Super blij met mijn nieuwe wimperextensions! Dit was mijn eerste keer en alles werd goed uitgelegd en de wimpers zijn echt heel erg mooi gezet :) ik kom zeker vaker terug!