Hele fijne pedicure gehad! Schone, prettige salon en Firozeh is erg vriendelijk
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Barbara•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen zijn weer fantastisch! Pedicure was ook goed gedaan en lekker, enkel vond ik achteraf m'n nagels net iets tekort maar die groeien wel weer ;-)
Behandeling door Hoezan•
PedicureToon alles…
Michelle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
wenkbrauwen zijn prachtig geworden!
Behandeling door Hoezan•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Laura•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede, rustige en professionele behandeling. Goed resultaat.
Behandeling door Hoezan•Wenkbrauwen - threaden
Richie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn nieuwe wimperextensions! Dit was mijn eerste keer en alles werd goed uitgelegd en de wimpers zijn echt heel erg mooi gezet :) ik kom zeker vaker terug!