Hele fijne salon! Ik kom hier al een tijdje (na op meerdere plekken te zijn geweest) en zowel de eigenaresse als haar personeel zijn professionals. Lieve mensen, voel me hier altijd welkom. De behandelingen zijn top. Het is snel, naar eigen wens en erg netjes!
Treatment by Hoezan•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Ilse•over 6 years ago
Verified review
Heerlijke manicure met goed verzorgde handen en nagels als resultaat! Blij mee en kom zeker terug.
Treatment by Firozeh•Manicure
Caroline•over 6 years ago
Verified review
Altijd een goede behandeling en een mooi resultaat!