Hele fijne salon! Ik kom hier al een tijdje (na op meerdere plekken te zijn geweest) en zowel de eigenaresse als haar personeel zijn professionals. Lieve mensen, voel me hier altijd welkom. De behandelingen zijn top. Het is snel, naar eigen wens en erg netjes!
Behandeling door Hoezan•
PedicureToon alles…
Ilse•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke manicure met goed verzorgde handen en nagels als resultaat! Blij mee en kom zeker terug.
Behandeling door Firozeh•Manicure
Caroline•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een goede behandeling en een mooi resultaat!