Professioneel, vriendelijk en heerlijk ontspannen!
Behandeling door Hoezan•
MicrodermabrasieToon alles…
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg behulpzaam en vakkundig. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Firozeh•
PedicureToon alles…
Vanessa•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve vrouwen die eerlijk advies geven en alles doen om je goed te helpen
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Wilma•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toen ik thuis kwam na de manicure kwam ik erachter dat mijn nagelriemen deels kapot waren. Nu een paar dagen later zijn ze van 2 nagels nog steeds helemaal rood en gevoelig.