Had een gezichtsbehandeling. Ik ben zeer tevreden. Ze nemen hun tijd, en ze geven je goed advies over hoe je thuis het beste voor je huid kunt zorgen. Ik ben van plan om regelmatig terug te gaan .
Behandeling door Firozeh•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ilana•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
ik had niet Hoezan maar Firozeh en zij is altijd gezellig en superlief en professioneel. Ik kom altijd graag en het is zo ontspannend dat ik in slaap val :-)
Behandeling door Hoezan•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Iris•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd ontspannen en vriendelijk bij hun. Goede stagiaire