Gelijk van alles laten doen. Een manicure, shellac, pedicure en mijn wenkbrauwen laten epileren. Allemaal top! Ik ben heel tevreden met het resultaat. Personeel is ook nog eens super vriendelijk. 😄
Behandeling door Firozeh•
PedicureToon alles…
Michelle•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, schoon, professioneel.
Behandeling door Firozeh•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a really nice and professional experience. My skin look so much better! I’m very satisfied
Behandeling door Firozeh•Facials / Gezichtsbehandelingen
Margherita•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Firozeh neemt de tijd. Werkt secuur en luistert goed naar je wensen. Ben heel tevreden!