I hou van deze salon:) Firozeh en Hoezan zijn super goede en leuke team! Ik had microdermabrasion bij Hoezan en ik ben erg blij :)goede behandeling met huidmassage,dat was super relax. Zeker aanrader! En ik vind nieuwe layout van deze salon super mooi:)
Treatment by Firozeh•Microdermabrasion
Aleksandra•over 6 years ago
Verified review
Fijne, schone salon. Wenkbrauwen in kleur perfect bij mijn haar en huis en mooie vorm. Zeer tevreden. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Treatment by Hoezan•Eyebrow & Eyelash Tinting
Fleur•over 6 years ago
Verified review
Prima!
Treatment by Firozeh•Pedicure
Eric•over 6 years ago
Verified review
Goede pedicure, fijne ontspannen en vriendelijke sfeer! Aanrader.