I hou van deze salon:) Firozeh en Hoezan zijn super goede en leuke team! Ik had microdermabrasion bij Hoezan en ik ben erg blij :)goede behandeling met huidmassage,dat was super relax. Zeker aanrader! En ik vind nieuwe layout van deze salon super mooi:)
Behandeling door Firozeh•Microdermabrasie
Aleksandra•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, schone salon. Wenkbrauwen in kleur perfect bij mijn haar en huis en mooie vorm. Zeer tevreden. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Behandeling door Hoezan•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Fleur•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima!
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Eric•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure, fijne ontspannen en vriendelijke sfeer! Aanrader.