Ze zijn heel vriendelijk. Ging voor het eerst voor mijn wenkbrauwen laten epileren en verven. Ik ben super tevreden, heb gelijk een vervolgafspraak gemaakt.
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Joke•almost 7 years ago
Verified review
Prima!
Treatment by Firozeh•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Dominique•almost 7 years ago
Verified review
Al een paar keer voor pedicure behandeling geweest en ik kan het iedereen aanraden. Topservice en lieve mensen.
Treatment by Firozeh•Pedicure
Maureen•almost 7 years ago
Verified review
Weer helemaal top, ook de nieuwe medewerker!
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Jet•almost 7 years ago
Verified review
Firozeh was kundig, vriendelijk en nam alle tijd om mijn voeten weer zo goed mogelijk te krijgen.