Ze zijn heel vriendelijk. Ging voor het eerst voor mijn wenkbrauwen laten epileren en verven. Ik ben super tevreden, heb gelijk een vervolgafspraak gemaakt.
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Joke•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima!
Behandeling door Firozeh•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Dominique•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Al een paar keer voor pedicure behandeling geweest en ik kan het iedereen aanraden. Topservice en lieve mensen.
Behandeling door Firozeh•Pedicure
Maureen•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal top, ook de nieuwe medewerker!
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Jet•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Firozeh was kundig, vriendelijk en nam alle tijd om mijn voeten weer zo goed mogelijk te krijgen.