Ik heb elke keer dat ik er ben een prettige ervaring. Fijne rustige sfeer, vriendelijk ontvangst met kopje koffie, ze werken altijd keurig op tijd en de medewerkers zijn zeer professioneel.
Treatment by Lindsey•Pedicure
Stephanie•11 months ago
Verified review
Vind het altijd erg fijn om bij Alicia de pedicure behandeling te laten doen. Erg vriendelijk en doet haar werk erg netjes.